ELÉRHETŐSÉG
Tetétlen, Árpád utca 44. 4184
Meglátogatnád a farmot? Naná!
info(@)chilifarm.hu
bogár márk: +36 30 554 5227
Hétfőtől-Péntekig 09:00-18:00-ig.
Bogár sándor: +36 30 466 7461
Instagram:
HOGYAN FIZETHETEK?
BANKKÁRTYÁS FIZETÉS BARION-NAL Webáruházunkban Visa, Visa Electron, Maestro és MasterCard bankkártyákkal tudsz fizetni a Barion rendszerén keresztül. (Nem szükséges hozzá Barion fiók!) Tranzakciód a Barion Payment Zrt. nemzetközileg elismert, biztonságos, minden szükséges hitelesítéssel ellátott fizetési rendszerén keresztül valósul meg.
KÉSZPÉNZES FIZETÉS FUTÁRNAK (UTÁNVÉT)
Kiszállításkor egy olyan elismervényt kapsz majd, amely egyszerre igazolja a csomag átvételét és a fizetés tényét.
SZEMÉLYES ÁTVÉTELRE VAN LEHETŐSÉG?
Minden személyes átvételi igény esetében kérjük, egyeztess velünk telefonon vagy emailben.
Átvételi pontok:
Sárréti Chilifarm való átvétel (4184 Tetétlen, Árpád utca 44.)
HOVA RENDELHETEM A CSOMAGOT?
Az egész ország területén belül vállalunk kiszállítást. A csomag kiszállítását kérheted otthonra vagy munkahelyedre is, a lényeg, hogy munkanapokon 9.00 és 17.00 óra között kell a megadott címen tartózkodnod.
ÁTVEHETI A SZOMSZÉD A CSOMAGOT, HA ÉN NEM TUDOM?
Naná, rendeléskor megadhatod a kiszállítással kapcsolatos részleteket a megjegyzés rovatban (pl. kapucsengő, porta, megbízott, cégnév stb). Ügyelj arra, hogy a megbízottad rendelkezésére álljon a számla kiegyenlítéséhez szükséges pénzösszeg a futár érkezésekor.
Figyelem! A futárnak nem feladata a címzett telefonon értesítése.
MEGGONDOLTAM MAGAM/HIBÁS TERMÉK ESETÉN MI A TEENDŐ?
Ha még nem bontottad fel a terméket, akkor 14 napon belül vissza tudod nekünk küldeni. Ebben az esetben megtérítjük Neked a teljes összeget a tranzakciókor használt fizetési módon keresztül, legkésőbb az elállást és az áru visszaszolgáltatását követő 14 napon belül.
Ha esetleg meggondoltad magad, kérjük a termékeket sértetlen állapotban, eredeti csomagolással együtt küldd vissza nekünk, ennek költsége Téged, mint Vevőt terhel.
Hibás termék esetén: A futár segítségével vegyetek fel jegyzőkönyvet, ha csomagfelbontás után észlelhető csak a probléma, akkor készítsetek fotókat a törött/hibás termékekről és küldjétek el nekünk a lentebb található e-mail címre! Mi pedig orvosoljuk a problémát!
A termékek visszaszállításával kapcsolatban kérjük, hogy egyeztess velünk az alábbi elérhetőségeinken, hétköznap munkaidőben.
E-mail: info@chilifarm.hu
Telefonszám: +36305545227