ELérhetőségek

4184 tetétlen, árpád utca 44.

info(@)chilifarm.hu

bogár márk: +36 30 554 5227

Hétfőtől-Péntekig 09:00-18:00-ig.

Bogár sándor: +36 30 466 7461

HOGYAN FIZETHETEK?

BANKKÁRTYÁS FIZETÉS BARION-NAL Webáruházunkban Visa, Visa Electron, Maestro és MasterCard bankkártyákkal tudsz fizetni a Barion rendszerén keresztül. (Nem szükséges hozzá Barion fiók!) Tranzakciód a Barion Payment Zrt. nemzetközileg elismert, biztonságos, minden szükséges hitelesítéssel ellátott fizetési rendszerén keresztül valósul meg.

KÉSZPÉNZES FIZETÉS FUTÁRNAK (UTÁNVÉT)
Kiszállításkor egy olyan elismervényt kapsz majd, amely egyszerre igazolja a csomag átvételét és a fizetés tényét.

SZEMÉLYES ÁTVÉTELRE VAN LEHETŐSÉG?

Minden személyes átvételi igény esetében kérjük, egyeztess velünk telefonon vagy emailben.

Csomagod személyes átvétele esetén csak BARION-os fizetési móddal van lehetőség, ilyenkor nem számolunk fel szállítási költséget!

Átvételi pontok:

Sárréti Chilifarm való átvétel (4184 Tetétlen, Árpád utca 44.)

Debreceni átvétel (4032 Debrecen, Menyhárt József tér 7/c.) 

HOVA RENDELHETEM A CSOMAGOT?

Az egész ország területén belül vállalunk kiszállítást. A csomag kiszállítását kérheted otthonra vagy munkahelyedre is, a lényeg, hogy munkanapokon 9.00 és 17.00 óra között kell a megadott címen tartózkodnod.

ÁTVEHETI A SZOMSZÉD A CSOMAGOT, HA ÉN NEM TUDOM?

Naná, rendeléskor megadhatod a kiszállítással kapcsolatos részleteket a megjegyzés rovatban (pl. kapucsengő, porta, megbízott, cégnév stb). Ügyelj arra, hogy a megbízottad rendelkezésére álljon a számla kiegyenlítéséhez szükséges pénzösszeg a futár érkezésekor.

Figyelem! A futárnak nem feladata a címzett telefonon értesítése.

MEGGONDOLTAM MAGAM/HIBÁS TERMÉK ESETÉN MI A TEENDŐ?

Ha még nem bontottad fel a terméket, akkor 14 napon belül vissza tudod nekünk küldeni. Ebben az esetben megtérítjük Neked a teljes összeget a tranzakciókor használt fizetési módon keresztül, legkésőbb az elállást és az áru visszaszolgáltatását követő 14 napon belül.

Ha esetleg meggondoltad magad, kérjük a termékeket sértetlen állapotban, eredeti csomagolással együtt küldd vissza nekünk, ennek költsége Téged, mint Vevőt terhel.

Hibás termék esetén: A futár segítségével vegyetek fel jegyzőkönyvet, ha csomagfelbontás után észlelhető csak a probléma, akkor készítsetek fotókat a törött/hibás termékekről és küldjétek el nekünk a lentebb található e-mail címre! Mi pedig orvosoljuk a problémát!

A termékek visszaszállításával kapcsolatban kérjük, hogy egyeztess velünk az alábbi elérhetőségeinken, hétköznap munkaidőben.

E-mail: info@chilifarm.hu
Telefonszám: +36305545227