SZÁLLÍTÁS

INFORMÁCIÓK

MOST TALÁLTÁL 400 FT KEDVEZMÉNYT!

SZÁLLÍTÁS | ÁRAK | CSOMAGKÖVETÉS

A csomagok kiszállítását Magyarországon vállaljuk, GLS futárszolgálattal. A termék szállítási díját a webáruház ismerteti a pénztár folyamat során, tekintettel a megrendelt termékek összsúlyára, valamint a visszaigazoló e-mail is tartalmazza. Amennyiben nem Magyarországra szeretne rendelni,  kérem írjon nekünk email-t vagy hívjon minket a lenti telefonszámon. A szállítás időpontjáról, későbbiekben, e-mailben fog tájékoztatást kapni és lehetősége van egyeztetni a visszaigazoló e-mailre válaszolva illetve +36 30 554 5227-es telefonszámon is. Törekszünk a lehető legrövidebb idő alatt eljuttatni a futárszolgálathoz a csomagokat. Hétvégén szombaton és vasárnap, valamint ünnepnapokon nem történik kiszállítás. Külföldi címre jelenleg csak egyedi megállapodás alapján szállítunk (kérjük ezzel kapcsolatban keress bennünket elérhetőségeinken).

Szállítási időtartam: 1-4 munkanap. Igyekszünk a 13:00 óráig beérkezett rendeléseket másnapra teljesíteni.
GLS csomagkövetés: https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes

TOVÁBBI INFORMÁCIÓK A CSOMAGKÖVETÉSRŐL:

A feladó és a címzett bármikor, online nyomon követheti csomagját. A csomagszám (referenciaszám) megadását követően részletes információ jelenik meg a csomagtörténetről. Ez magában foglalja a legutóbb végzett tevékenységet. A csomagkövetési funkció ingyenes, bárki, aki feladta, vagy várja a csomagot, egyszerre használhatja a csomagkeresés funkciót. Hogyan működik ez? Minden csomagcímke egyedi csomagszámot és vonalkódot tartalmaz. A vonalkódot minden áthaladási ponton szkennelik, és a csomag aktuális helyét és a legutóbb végrehajtott műveletet továbbítják a GLS rendszerébe. Ezzel nyomon követhető a teljes logisztikai koordinációs folyamat.

A GLS a rendelkezésre álló információkat közzé teszi a csomagkövető rendszerében, ami azt jelenti, hogy a csomagokat bármikor, bárki ellenőrizheti. A kézbesítés napján reggel a futár szkenneli a csomagcímkén lévő vonalkódot. Abban az esetben, ha a címzett nem tudja átvenni a csomagot, a szkennerbe bekerül a csomagszám mellé a megfelelő státuszkód. Minden adat a GLS rendszerébe kerül.

A rugalmas kézbesítés: Három kézbesítési kísérlet! Már az első kézbesítési kísérlet depóvárosokban igény szerint munkaidő után is kérhető 17 – 20 óra között. A csomag feladásakor e-mailben értesítjük a címzettet, hogy a következő munkanapon csomagja kiszállításra kerül. Az e-mail tartalmazza a csomagszámot és az esetleges utánvét összegét. A kiszállítás napjának reggelén, értesítést kap a címzett, mely tartalmazza a futár telefonszámát, a GLS Ügyfélszolgálat telefonszámát és egy 3 órás időablakot a várható kézbesítésről. A kiszállítási kísérlet meghiúsulása esetén e-mailes értesítés kerül kiküldésre a címzetteknek. Az e-mailben megadott linken keresztül a címzett kiszállítási rendelkezést tud rögzíteni, melyben kérheti a kiszállítást egy új időpontban, egy másik címre, személyes csomagátvételt egy meghatározott listából kiválasztott GLS CsomagPontban, illetve visszautasíthatja a csomag átvételét.

GLS Ügyfélszolgálat 7.00-18.00 
Tel.:  06-29-88-67-00
E-mail: info@gls-hungary.com

UTÁNVÉTES FIZETÉS ESETÉN +490 FT KÖLTSÉGET SZÁMÍTUNK FEL!
BARION-OS (BANKKÁRTYÁS) FIZETÉSKOR NEM SZÁMOLUNK FEL PLUSZ KÖLTSÉGET!

az árak tartalmazzák a csomagolás költségeit.

 

Súly Árak
0-2 kg-ig 1600 Ft
2-3 kg-ig 1700 Ft
3-5 kg-ig 1800 Ft
5-10 kg-ig 1900 Ft
10-15 kg-ig 2000 Ft
15-20 kg-ig 2300 Ft
20-25 kg-ig 2500 Ft
25-30 kg-ig 2700 Ft
30-40 kg-ig 3200 Ft

INGYENES HÁZHOZSZÁLLÍTÁS:

A vásárlás minimális értéke meg kell haladja 18.990 Ft-ot. Az ajánlat minden chilifarm.hu kínálatában szereplő összes házhozszállítási módra érvényes, beleértve GLS futárszolgálat.

Utánvét (Készpénzfizetés a futárnál) esetén az utánvét költsége +490 Ft, bankkártyás fizetés Barionnal esetén nincs utánvét díj. 

TOVÁBBI INFORMÁCIÓK:

Elállási jog:

Az e pontban foglaltak kizárólag a szakmája, foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személyre vonatkoznak, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, valamint az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje (a továbbiakban „Fogyasztó”).

Fogyasztó jogosult a termék adásvételére irányuló szerződés esetén:

  • a terméknek,
  • több termék szolgáltatásakor az utoljára szolgáltatott terméknek,
  • több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára szolgáltatott tételnek vagy darabnak,
  • ha a terméket meghatározott időszakon belül rendszeresen kell szolgáltatni, az első szolgáltatásnak, a Fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított tizennégy (14) napon belül a szerződéstől indokolás nélkül elállni.

Fogyasztót megilleti, hogy a szerződés megkötésének a napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja elállási jogát. Bővebben itt: ÁSZF

Kérlek figyelj oda, amikor megadod a(z)

  • számlázási adataid. (Kellemetlen lenne Kohvgcs Ghlza-nak számlázni)
  • szállítási adatokat. A legfontosabb összetevő a főzés során. Kérlek add meg helyesen az irányítószámot, várost, utca nevét és a hozzá tartozó házszámot. Enélkül a futár csak bolyong, mint gólyafos a levegőben és teljesen idegállapotba jön.
  • email címed is hasonló fontosságú, mint a szállítási cím, hisz ha ez nem oké, akkor rossz helyre megy a számla. Figyelj oda.
  • TELEFONSZÁM!!!!!! Jajj, de még mennyire kell. Ha teheted ilyen formában add meg: +36305545227, ez például az én telefonszámom, ha rosszul pötyögöd be, akkor a futár soha az életben nem találja ki a hiányzó számokat, és hidd el nem fog rajta sokat molyolni, megy tovább, te pedig nem kapod meg a csomagod időben.
  • Ugye milyen egyszerű? Várom a rendelésed!

Pin It on Pinterest