Megtörtént a baj, sérülten hozta a futár a rendelésem

A csomagolás során törekszünk rá, hogy a termékek sérülésmentesen érkezzenek meg hozzád. Mégis előfordulhat, hogy a szállítás során az úton nem várt külső erőhatások érik a dobozt, termékeket, mely során a jól becsomagolt termék sérülhet, legrosszabb esetben törhet az üveg.

Csomagátvel lépésről-lépésre

Hív a futár?

Vedd fel és menj ki hozzá, ha nem tudod átvenni a csomagot, akkor kérj új időpontot, vagy vegye át a megbízható szomszéd.

Átvétel

Szkenneld be szemeddel a dobozt, hogy törént-e sérülés, látszik-e bármiféle nagyobb ütés, netán kifolyt-e a termék.

Sérülés esetén

Ha atrocitás történt, akkor jelezd a futárnak, készüljön jegyzőkönyv.

Törött termék

Ha elázott a doboz a törött termék miatt, ne vedd át a csomagot. Jelezd nekünk telefonon vagy e-mailben a kellemetlenséget és mi intézzük, hogy minél hamarabb megérkezzen a rendelésed.

Ügyfélszolgálatunk

Keress bátran az alábbi telefonszámon +36305545227 vagy info@chilifarm.hu e-mail címen. Igyekszünk gyorsan reagálni és helyrehozni a problémát.

Köszönet!

Köszönjük, ha segíted a munkánk, családi vállalkozásunk törekszik a folyamatos fejlődésre és fontos szerepet tölt be a vásárlóink elégedettsége.

Pontos adatok megadását kérjük

E-mail

Lépj kapcsolatba velünk az info@chilifarm.hu e-mail címen.

Dátum

A leveledben szerepeljen a rendelés átvételének/megtagadásának dátuma

Számla

Add meg az elektronikus számla sorszámát (Például SC / 2021-000999) jobb felső sarok.

Rendelési azonosító

E-mailben kapott rendelési azonosító, így néz ki például: #53807

Összefoglaló

Tömören foglald össze a tapasztalt problémát.

Fotó

Ha átvételre került a rendelés, viszont sérülés történt a dobozban kérjük csatolj fotót a sérült termékről.

Ügyfélszolgálat

+36305545227

0
    KOSARAD TARTALMA
    A kosarad jelenleg üres