Kezdőlap » Gyakorian ismételt kérdések » Sérült vagy hibás termék
A csomagolás során törekszünk rá, hogy a termékek sérülésmentesen érkezzenek meg hozzád. Mégis előfordulhat, hogy a szállítás során az úton nem várt külső erőhatások érik a dobozt, termékeket, mely során a jól becsomagolt termék sérülhet, legrosszabb esetben törhet az üveg.
Vedd fel és menj ki hozzá, ha nem tudod átvenni a csomagot, akkor kérj új időpontot, vagy vegye át a megbízható szomszéd.
Szkenneld be szemeddel a dobozt, hogy törént-e sérülés, látszik-e bármiféle nagyobb ütés, netán kifolyt-e a termék.
Ha atrocitás történt, akkor jelezd a futárnak, készüljön jegyzőkönyv.
Ha elázott a doboz a törött termék miatt, ne vedd át a csomagot. Jelezd nekünk telefonon vagy e-mailben a kellemetlenséget és mi intézzük, hogy minél hamarabb megérkezzen a rendelésed.
Keress bátran az alábbi telefonszámon +36305545227 vagy info@chilifarm.hu e-mail címen. Igyekszünk gyorsan reagálni és helyrehozni a problémát.
Köszönjük, ha segíted a munkánk, családi vállalkozásunk törekszik a folyamatos fejlődésre és fontos szerepet tölt be a vásárlóink elégedettsége.
Lépj kapcsolatba velünk az info@chilifarm.hu e-mail címen.
A leveledben szerepeljen a rendelés átvételének/megtagadásának dátuma
Add meg az elektronikus számla sorszámát (Például SC / 2021-000999) jobb felső sarok.
E-mailben kapott rendelési azonosító, így néz ki például: #53807
Tömören foglald össze a tapasztalt problémát.
Ha átvételre került a rendelés, viszont sérülés történt a dobozban kérjük csatolj fotót a sérült termékről.